• Minimum orderbedrag €250,-
  • 7 dagen per week bereikbaar
  • 2 verkooppunten

4.8


Klachten

Klachten

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of bel (tijdens kantooruren) naar 06-55817107. Wij zullen u een schriftelijke reactie geven binnen 1 werkdag. Leidt dit niet tot een oplossing, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »